Behandeling
Het eerste consult bestaat uit een intakegesprek en de eerste behandeling. Door middel van een intakegesprek worden de klachten duidelijk in kaart gebracht. Er worden o.a. vragen gesteld met betrekking tot uw medische verleden. Bij twijfel over een bepaalde aandoening kunnen wij de behandeling staken en u doorverwijzen naar een arts.
Maar normaliter volgt er na de intake de eerste behandeling. Op deze manier kan het behandelingstraject goed worden vastgesteld en kunt u voelen wat de therapie inhoudt.
Bent u reeds onder behandeling van bijvoorbeeld een arts, specialist of therapeut, dan kan het zijn dat wij u vragen of u wilt overleggen met uw behandelaar of een van onze behandelingen gedurende de behandel periode toegepast mag worden. Dit geldt tevens voor medicijngebruik.
Indien u informatie achterhoudt over eventuele ziektes, blessures en dergelijke dan kunt u Just the Touch NIET verantwoordelijk stellen voor de resultaten of gevolgen tijdens of na een door ons gegeven behandeling.
Betalingsvoorwaarden
Klanten die bij mij in de praktijk komen dienen na de behandeling gelijk te betalen, contant of met pin en krijgen dan als bewijs een officiële bon. Dit gaat via betalingssysteem www.izettle.com
Wilt u iets in de shop bestellen? Dan rekent u direct af in onze webshop. Wij sturen dan de bestelde producten naar u op.
Annulering
Gemaakte afspraken dient u uiterlijk binnen 24 uur van te voren te annuleren. Bij niet tijdige annulering van de gemaakte afspraken en/of verhindering zonder kennisgeving zijn wij genoodzaakt om de behandelkosten in rekening te brengen.
Geheimhouding
Alle informatie, die uit de samenwerking tussen Just the Touch en de klant voorkomt, wordt als strikt vertrouwelijk beschouwd en als zodanig behandeld.
Al uw persoonlijke en medische gegevens worden nooit zonder uw toestemming verstrekt aan derden.
Aansprakelijkheid
Just the Touch is niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van persoonlijke bezittingen.
Ethiek en hygiëne
Ethiek en hygiëne staan binnen Just the Touch hoog aangeschreven. Wij verwachten van de klanten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.
Just the Touch zorgt voor schone handdoeken, natuurlijk mag u altijd uw eigen handdoek meenemen als u dat prettig vindt.
Just the Touch behoudt zich het recht voor klanten te weigeren.
Klachtenprocedure
Just the Touch is aangesloten bij een beroepsaansprakelijkheidsverze
Mocht er een klacht of onenigheid voordoen, dan zal de communicatie open zijn om tot een wederzijdse oplossing te komen. Hierbij niet uit het oog verliezend dat de behandelaar altijd zal handelen vanuit zijn/haar professie en dat de klant zijn/haar verantwoordelijkheid heeft voor deze behandeling.
U kunt uw klacht ook per e-mail indienen via corine@justthetouch.nl
Klachten zullen uiterlijk binnen 4 weken beantwoord worden.
Mocht uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld zijn zal deze worden verwezen naar de beroepsaansprakelijkheidsverzek
Contactgegevens
Just the Touch
De Werf 15
2544 EH Den Haag
Tel. 0612406103
corine@justthetouch.nl